Головна » 2016 » Лютий » 10

 В більшості випадків люди з інвалідністю не так часто звертаються до суду з різних причин: фізична неповносправність та ментальність, правовий нігілізм, зневіра у можливість вирішення проблеми через суд, архітектурні та інформаційні бар’єри тощо. Відповідно, працівники суду також мають або відсутній взагалі, або малий досвід у спілкуванні з такими людьми при наданні послуг, а подекуди і неготові до цього. Також в більшості випадків приміщення судів знаходяться у непристосованих будівлях, де фактично досить складно забезпечити архітектурну доступність. З наведених мотивів деякі поради для працівників суду щодо обслуговування осіб з інвалідністю при наданні судових послуг. Етика спілкування з людьми з інвалідністю.  Толерантність  Рівноправ’я  Розуміння  Шанобливість  Визнання  Сприйнятливість.

Якщо в суд звертається особа, що має інвалідність, то потрібно трактувати її в першу чергу як клієнта, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розумі ... Читати далі »

Категорія: Новини | Переглядів: 574 | Додав: Anamai | Дата: 10.02.2016 | Коментарі (0)

БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА

Право на безоплатну правову допомогу, порядок реалізації цього права, підстави та порядок надання безоплатної правової допомоги, державні гарантії щодо надання безоплатної правової допомоги визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу».

... Читати далі »

Категорія: Новини | Переглядів: 471 | Додав: Anamai | Дата: 10.02.2016 | Коментарі (0)

Рішення Комітету Верховної Ради України  у справах ветеранів, учасників бойових дій,учасників антитерористичної операції та людей з інвалідністю від 9  грудня  2015 року "Щодо забезпечення рівного доступу людей з інвалідністю до правосуддя"

Заслухавши 25 листопада 2015 року за результатами проведеного дослідження щодо забезпечення рівного дост ... Читати далі »

Категорія: Новини | Переглядів: 470 | Додав: Anamai | Дата: 10.02.2016 | Коментарі (0)